2012. május 13., vasárnap

2012.május - akác-bodza szörp

Elkezdett nyílni az akác és a bodza is. A szemben lévő játszóteret csak úgy betölti az akác finom méz illata, így adott volt a hely, hogy honnan szerzem be a hozzávalókat.

Az akácot egyedül szedtem - mivel eléggé nyújtózkodni kellett a még friss, üde virágokért - viszont a bodza szedésben Mesike is segített.

Pontosan nem tudom, hogy mennyi virág került a nagy üvegekbe, mert csak úgy pakoltam az átválogatás után. Került bele  sok-sok citrom, majd teletöltöttem az üvegeket vízzel. Így hagytam hűvös helyen érni őket.




 


  



Mikor már úgy véltem eléggé összeértek, átszűrtem, 2 kg cukort adtam hozzá a léhez és jól befőztem, így összesen kicsit több, mint 3 db 1 literes csatos üvegem lett tele. Nagyon ízletes, igazi palackba zárt tavasz!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése